BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

niedziela, 10 stycznia 2010

Udany weekend w Austrii:)/ pozytyznie

   Nareszcie cos pozytywnego dzieje sie w świecie skoków, najpierw wygrana w TCS Koffiego, a teraz swietna postawa Roberta Kranjca  na mamuciej skoczni w Kulm no i wielki powrot Antosia Hajka do PS. Szczerze po jego wypadku samochodowym watpiłam, czy sympatyczne Czech kiedys wroci do skoków. Na szczescie moj pesymizm okazał sie bezpodstawny. Wczoraj Antos był 4( heh liczyłam na podium, ale Koch sie musiał wmiszac), a dzis 7. Oby ta siodemka okazała sie dla niego szczesliwa. Pozytywne wrazenie zrobilł na mnie rowniez wystep Borka Sedlaka. To kolejny moj ulubiony Chech, ktory w obydwu konkursach bez problemow zakwalifikował sie do ,, trzydziestki''. Najbardziej jednak cieszy mnie dobra dyspozycja fizyczna, a przede wszystkim psychiczna Roberta Kranjca. Dawno nie widziałam go takiego ,, na luzie'' Zazwyczaj kiedy zajmował dobra pozycje po pierwszej serii mascił niemiłosiernie drugi skok. Na szcescie ten etap ma juz chyba za soba i jak dla mnie bedzie jednym z faworyto IO.  Teraz moze troche o wczorajszej gali na 10 najlepszych polskich sportowcow 2009 r. Bardzo urosł w moich oczach Tomasz Lis. Wiemy, ze zuzel jest ,, olewany'' przez TV, pomimo tego, ze zazwyczaj na trybunach gromadzi on wielu kibicow, to wciaz mało pokazywany jest ten sport w mediach. Tomasz Lis bardzo dobrze zabrał głos w tej sprawie , zreszta przeczytajcie artykuł tej dziewczyny:  TUTAJ , Artykuł moim zdaniem jest genielny i trafia w setno jesli chodzi o problem zuzla w mediach. Mam dosc ogladania retransmisji po nocach:(  Co do plebiscytu. Wygrała go bezapelacyjnie Justyna Kowalczyk, druga była Anita Włodarczyk, a na trzecim miejscu uplasował sie kapitan reprezentacjii Polski w siatkowce  Piotr Gruszka. 7 miejsce zajał Tomasz Gollob, czyli przedstawiciel mojego sportu. Sczezrze jak na srebrnego medaliste MS , DMS , a tazke najlepszego polskiego zuzlowca troche słabo, ale to jest problem zuzla w mediach. Wierze, ze za niedługo wszystko sie zmieni i zuzel bedzie pokazywany przynajmiej w tym stopniu, co mecze polskiej reprezentacjii:)

   Zakopane za 10 dni i co....mam dołek. Poraz kolejny sni mi sie, ze sie nie mozemy wybrac do Zakopanego, a jak juz jestesmy na miejscu to okazuje sie, ze zapomniałysmy połowy rzeczy. Te sny to powtarzaja mi sie zawsze na kilka dni przed wyjazdem, zazwyczaj sie nie sprawdzały, a wrecz przeciwnie było fantastycznie, wiec mam nadzieje, ze to poprostu dobra wrozba:)ale i tak sie boje, ze wroce zawiedzona, podobno skoczkowie nie bede mieszkac w COS-ie co juz mnie irytuje :( Jutro na stronie TZN-u maja pojawic sie składy, przynajmiej bedzie jakis odnosnik i skonczy sie ,,gdybanie'':) Pozdrawiam:)

 

0 komentarze: