BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

niedziela, 2 maja 2010

Co u Pire słychac:)

U Pire nic nowego :) praca mnie zdominowała, aż przeraża mnie to trochę, ale dla mojego wrzesniowego wyjazdu moge sie poswięcić:) Prawdopodobnie odpuszcze tegoroczne LGP, sorry , ale LGP w Wiśle to dla mnie porażka i nie zamierzam tam jechac. Jeszcze zastanawiamy sie z dziewczynami nad wyjazdem do Francji, Liberca, czy tez Hinterzarten. Gdzies na pewno pojedziemy, ale gdzie to sie okażę:)Fascynacja Antosiem w ogóle mi nie przechodzi i szczerze nie chce, zeby mi przechodziła;D dobrze mi z tym;D Poza tym dalej mam dośc skokw i wszystkiego, co z nimi zwiazane, na sczescie jest zuzel. Za tydzien mecz u nas, dzis na wyjezdzie , jak narazie przegrywamy, ale czuje, ze dzis bedzie dobrze, o ile pogoda nie pokrzyżuje planów;D Speedway Wanda Kraków-to jest to, co ostatnio mnie cieszy!!!!












-nie wiem, czemu dopiero teraz ta piosenka tak wpadła mi w ucho;D



-jedno z lepszych wykonan tej piosenki:D



0 komentarze: