BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

niedziela, 7 lutego 2010

Przed IO w Vancouver...

Ja wiadomo 12.02 rozpoczynaja sie zimowe Igrzyska Olimpijskie i nie ukrywam, ze bardzo ciesze sie z tego powodu. Te 4 lata od ostatnich igrzysk mineły mi bardzo szybko i juz zapomniałam o łzach kiedy gasł znicz oklimpijski w Turynie.Na jakie dyscypliny zwroce uwage podczas nadchodzacych IO?? Spewnoscia bedzie to Łyzwiarstwo figurowe, kombinacja norweska, biatlon, biegi narciarskie no i oczywiscie skoki narciarskie. Jakie mamy szanse medalowe my Polacy? napewno mozemy liczyc na Justyne Kowalczyk. Jak dla mnie jezeli ona nie przywiezie medalu to bedzie apokoalipsa.Ostatnie konkursy pokazały, ze Adam Małysz moze namieszac wsrod faworytoe IO jesli chodzi oczywiscie o skoki narciarskie. Tomasz Sikora jest na tyle doswiadczonym zawodnikiem, ze takze mozemy wymieniac go wsrod naszych medalowych nadziejii. Kto wie moze Kamil Stoch namiesza, choc bedzie trudno zwłaszcza po tym, co zobaczyłam w ostatnich konkursach PS. Wsrod moich faworytow , za ktorych bede sciskac kciuki wymienie Mattiego Hautamaeki, Borka Sedlaka, Kamila Stocha, Janka Mature i za Francuzow ogolnie. To oczywiscie jesli chodzi o skoki narciarskie. Moim faworytem, albo nie...ujme to innaczej wsrod łyzwiarzy figurowych bede sciskac kciuki za Stephane lambiela. Z tym zawodnikiem jestem od poczatkow jego kariery, jeszcze we wspomnieniach mam jego wywrotki przy kazdym skoku i jego rozwoj jako łyzwiarza.Anssi Koivuranta to moja faworyt wsrod kombinatorow norweskich. Ogolnie to zdaje sobie sprawe, ze bedzie ciezko o medale moich ulubiencow, ale kibicowskie serce nie wybiera bije dla nich od bardzo dawna.Juz niemoge doczekac sie ceremonii otwarcia, a szczegolnie chwili, kiedy zapłonie znicz olimpijski. Jest to dla mnie podniosła chwila i zawsze mam wtedy łzy w oczach. Do IO zostało wiec 5 dni:):):) Pozdrawiam:)

2 komentarze:

TP pisze...

Ja najbardziej czekam na hokej na lodzie. Jak dla mnie, najciekawszy sport zimowej olimpiady. :)

Ylo pisze...

Czekam na skoki narciarskie. POLSKA, Rosja, Francja. Łyżwiarstwo figurowe również - S. Lambiel :)/ No i kombinacja (Anssi, Jason Lamy).